vineri, 2 noiembrie 2012

BUBU

     Peste câteva zile , mai exact pe data de 9 . 11 . 2012  este sărbătoare mare la noi acasă . Micul prinţ împlineşte trei anisori . Cu vreo câteva zile în urma a fost promoţie la un ursulet povestitor pe nume BUBU si am zis sa îl cumpăr pentru Marius ca tot trebuia sa-i cumpăr ceva cadou . Aşa ca am făcut comanda si a ajuns a doua zi în timp ce Marius dormea .
         L-am trezit ca trebuia sa vină kinetoterapeuta sa-i facă exerciţiile si cum el e mofturos tot timpul si se alinta si plângea în timp ce făcea gimnastică îi dau drumul la ursulet zic poate a sta si el cuminte . Mare mi-a fost surpriza când Marius a tăcut instantaneu si se uita mirat la ursuletul Bubu . A mai stat cateva clipe si s-a uitat mirat apoi a început gângure în ideea ca îl certa pe Bubu căce vrea , sau cine e ?
       Mă bucur foarte mult ca i-am cumpărat această jucărie . Este foarte moale si are o voce asa de caldă ca asculti poveştile cu mare plăcere . Cel mai mult mă bucur ca Marius este foarte încântat si de câte ori îl punem pe Bubu sa spună câte o poveste gângure si Marius . Bubu ştie şase povesti  : Albă ca zăpada , Punguta cu doi bani , Degetica , Cei trei purcelusi , Scufita Roşie si Fata babei si fata mosului . 
      Marius asculta foarte mult Punguta cu doi bani iar cand aude " Cucurigu boieri mari , dati punguta cu doi bani " nu mai poate de veselie si amuzament . Acum am găsit soluţia , cand e supărat printisorul meu îl pun pe Bubu sa-i spună o poveste .

Nu îmi place gimnastica

La povesti cu noul prieten


Ascult foarte atent ce spune


Încerc si eu sa spun ceva


          

0 comments:

Trimiteți un comentariu