duminică, 15 aprilie 2012

UN COLT DE RAI


Casa Harului - Vărmaga
      Doar asa poţi numi Casa Harului de la Vărmaga unde Mia si Beni primesc cu braţele deschise sute de persoane (adulţi si copii) pe an. Printre acesti oameni am fost si noi : Marius , micul prinţ , mami Diana si mătuşa Mariana . Anul acesta a avut loc în perioada 7 - 12 aprilie tabăra pentru copii cu dizabilitati , tetrapareza spastica , paralizie cerebrala chiar sindrom down .
Adela, Eugen si Miriam
      Am reuşit sa vedem acest minunat loc datorită prietenilor noştri de suflet familia Negriu: Eugen , Adela si Miriam , care mereu ne povesteau de frumuseţile acestor locuri si de lucrurile care se petrec aici . 
      Ajunşi acolo pe la prînz am reuşit sa vedem doar pe Mia deoarece restul erau la masa . După ce ne-am cazat si am despachetat am ieşit sa cunoaştem lumea si sa admiram privelistea. Toţi se purtau de parcă ne ştiam dintotdeauna si parcă eram acolo de-o viaţa .
       La masa de seara ne-am dat seama ca nu am reuşit sa facem cunoştinţă decat cu jumătate din persoanele de acolo . Am uitat sa va spun ca tabăra a fost mixtă adică anglo-română .
Marius la gimnastică
     A doua zi am început activitatile asta insemnand lucru manual , sport , cantece si jocuri toate pentru copii , iar pentru mame relaxare cat se poate si studiu . Am invatat ce înseamnă a fi un părinte pozitiv si ce putem face pentru a ne ajuta copii sa fie cat mai buni si cum sa se integreze în societate .  ''Profesoara'' noastră , Angie , a încercat si s-a descurcat foarte bine sa ne înveţe ce trebuie sa facem pentru copii noştri .
      Am avut si doi fizioterapeuti (asa se numesc în Anglia ) , kinetoterapeuti pentru România , Helen si Shei care au petrecut ore bune facand gimnastică cu copii noştri si explicandu-ne în ce poziţie sa-i aşezăm pentru a sta cat mai corect si mai bine . Ce m-a uimit foarte tare este faptul ca acesti oameni sunt în stare sa faca din nimic lucruri pe care copii noştri sa le poată folosi si care  îi pot face sa stea în poziţie mai buna sau sa doarmă mai bine .
Mami la SPA
      Atat bun simt , dedicare si bunătate nu am mai intalnit pana sa ajung la Casa Harului . Toţi oamenii de acolo se rugau pentru cei din jurul lor punandu-ne pe noi în prim plan si apoi pe ei .
    Oricum în cateva cuvinte doar asa se poate descrie tabara de la Varmaga din Casa Harului : un mic colţ de Rai deoarece atata bunătate si lucruri minunate doar acolo găseşti . În acest loc parcă oamenii sunt mai buni , mancarea mai gustoasă si păsările parcă au cantat mai frumos decat am auzit pana acum .
     Prin aceste randuri multumesc tuturor celor care au făcut acest lucru posibil si sper sa îi revad caci simt ca fac parte din aceasta familie minunata. Va iubim mult pentru ceea ce sunteti si ce faceti ca totul sa para posibil .


Voluntarii dedicati muncii lor


La masa

Angie si Silvia - multă iubire

E greu sa spui " la revedere !"

Oamenii buni fac lucruri minunate

Prieteni de suflet

Ora de studiu


0 comments:

Trimiteți un comentariu