sâmbătă, 1 decembrie 2012

GANDURI BUNE DE SARBATORI

       Când s-a născut Marius Gabriel , de fapt pe la şase luni când am aflat cat de grava este boala lui îmi tot repetam : " Cu ce am greşit Doamne de mă pedepsesti asa ? Ce rău am făcut si cui ? "
     În cei trei ani de zile de cand este micul meu prinţ pe acest pământ mi-am dat seama ca am greşit mult în gândire . Naşterea lui , chiar boala , nu este o pedeapsă ci poate chiar o binecuvântare . Am reuşit sa cunoaştem  o mulţime de oameni minunaţi , ne-am făcut prieteni în toate colţurile lumii si sa deosebesc prietenii adevăraţi de cei falsi . Dacă nu era Marius Gabriel reuşeam eu sau soţul meu sa cunoaştem aceste persoane?  Reuşeam sa vorbim cu persoane care nici nu ştiam ca exista sau ca au un suflet asa mare si care ştiu sa dăuriască bucurii ? Nu cred .
     În acesti trei ani am fost în toata tara si chiar si peste hotare . Am văzut locuri care poate alte persoane le vad doar la televizor .  Am ajuns unde nu am fi crezut vreodată si asta doar cu ajutorul vostru prieteni de peste tot . Voi aţi făcut posibil zambetul nostru si bucuria din sufletele noastre .
       Multe mămici cu copii fără probleme spun ca ele nu ar putea trece prin ce trec eu . Poate da , poate nu dar eu ştiu sigur ca Dumnezeu e mereu cu noi si de acesti copii speciali nu se pot îngriji decât nişte părinţi speciali .
      Boala lui Marius Gabriel m-a făcut sa vad o lume care nu credeam ca exista . Acum ştiu sigur ca exista iar noi facem parte din ea . Este plină de prieteni adevăraţi , de gânduri bune , de prinţi si prinţese care lupta cu monştrii si balurii tmpurilor noastre : BOALA, în diferitele ei forme .
          Sa nu va fie frica de acesti monştri căci împreuna vom reuşi sa-i învingem sau sa-i facem mai mici decat sunt acum . Vom reuşi prin ganduri bune , rugăciune , vorbe frumoase si ajutor reciproc . Nu disperaţi căci suntem împreuna si ne vom ajuta la nevoie iar Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem duce . În cele mai disperate momente El e lânga noi asa ca nu-L uitaţi . El este cel mai important membru din familia noastră mare .
     Mulţumim ca sunteţi langa noi , ne dati speranţa , va rugaţi pentru noi si ne ajutaţi în lupta noastră .
              

               SEMNAT mami Diana , tati Marius si micul prinţ Marius Gabriel


0 comments:

Trimiteți un comentariu